Livrare și plată

M E T O D E   D E   E X P E D I E R E   Ș I   P L ATĂ

 


Livrarea coletelor (puncte de predare și cutii):
 

Companie de transport Preț de livrare pentru comenzi până la 435 lei Preț de livrare pentru comenzi de peste 435 lei


GLS

(GRATUIT) FĂRĂ TAXĂ

  *Puteți găsi prețurile actuale de transport în coșul de cumpărături în timp ce completați comanda la punctul 2
(Transport și plată).

 

 

 

Livrare colete (La adresă):

Companie de transport

Preț de livrare pentru comenzi până la 435 lei Preț de livrare pentru comenzi de peste 435 lei

PACKETA
19 lei FĂRĂ TAXĂ

 

GLS

19 lei FĂRĂ TAXĂ

*Puteți găsi prețurile actuale de transport în coșul de cumpărături în timp ce completați comanda la punctul 2
(Transport și plată).

 

 



Opțiuni de plată pentru comanda dvs:

Metoda de plată Taxa de serviciu Durata plății


Plata ramburs

5 lei LA COLECTARE


Prin card

GRATUIT INSTANTANAT


Apple/Google pay

GRATUIT INSTANTANAT

*Când plasați o comandă la punctul 2 (Expediere și plată), puteți vedea prețurile actuale
ale taxelor de plată 
în coșul de cumpărături.

 

 


Livrare la adresă

Vom livra coletul direct la adresa specificată, fie acasă, fie, de exemplu, la serviciu. Te vom informa în prealabil cu privire la data și ora livrării.
 

Care este termenul de livrare?  

98 % din colete ajung a doua zi. Nu garantăm termenul de livrare, dar vom face tot posibilul pentru a livra coletul tău cât mai repede posibil.
 

Cum este informat clientul despre traseul coletului său?  

Trimitem notificări clienților imediat după primirea informațiilor de la magazinul online, după primirea coletului pentru transport, despre livrarea la punctul pick-up. Clientul va primi numărul de urmărire de la noi, cu ajutorul căruia îi poate urmări traseul www.tracking.packeta.com/ro/tracking/search
 
 
Traseul coletului se poate urmări online: www.tracking.packeta.com/ro/tracking/search
 
 
  

Cât durează o livrare prin intermediul GLS?

Coletele naţionale ajung de obicei la destinaţie în următoarea zi lucrătoare după preluare. Pentru livrările în ţările europene vecine, timpii standard de livrare sunt în general între 24 şi 72 de ore; şi pentru aproape toate ţările la o mai mare distanţă între 72 şi 120 de ore. GLS efectuează livrări de luni până vineri în timpul programului obişnuit de lucru.
 

Cum aflu unde se află coletul meu în acest moment?

Prin intermediul funcţiei online de urmărire a coletelor, vă puteţi urmări coletul în orice moment. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că GLS foloseşte centre de distribuţie, astfel încât ruta de livrare poate să nu pară întotdeauna direct către dvs.

Pentru a vedea unde se află coletul dvs. în acest moment, trebuie doar să introduceţi numărul de colet. Urmăriţi o trimitere online în orice moment: www.gls-group.com/RO/ro/urmarire-colet

 

 

Înapoi la cumpărături