Termeni și condiții

Condiții de afaceri magazin online www.PUELLAparfumuri.ro

 

I. Dispoziții introductive și definiție de termeni

 

1. Acești Termeni și Condiții Generale (denumite în continuare „T&C”) reglementează raporturile juridice dintre societatea inter-comercială: PUELLAVone s.r.o., cu sediul social la Rovníková 1457/7, 040 12 Košice - Nad Jazerom, numărul ID : 53 991 893, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoriei Districtuale Košice I, secțiunea: Sro, introduceți numărul: 52158/V, numărul TVA: 2121542665, numărul TVA: SK2121542665 (denumit în continuare „Vânzătorul”) și fiecare persoană care este Cumpărător al unui produs oferit de Vânzător în magazinul de internet al Vânzătorului.
2. Contactați vânzătorul: e-mail: support@puellaparfumuri.ro, număr de telefon: +421 905 491 699.
3. Vânzătorul este și operatorul sistemului electronic prin care operează un magazin online pe numele de domeniu www.puellaparfumuri.ro (denumit în continuare „Internet Store”).
4. Cumpărător este orice persoană (persoană fizică sau persoană juridică) care a completat și trimis o comandă prin intermediul magazinului de internet al Vânzătorului și care a primit o confirmare de primire a comenzii de la Vânzător.
5. Consumatorul este o persoană fizică care, la încheierea unui contract conform prezentelor CG, nu acționează în sfera activității sale de afaceri.
6. Produsele sunt bunuri care sunt destinate vânzării și sunt publicate și în magazinul online al Vânzătorului (denumite în continuare „produse”).
7. Contract înseamnă un contract de cumpărare.
8. Autoritatea competentă care supraveghează legalitatea în domeniul protecției consumatorilor este:

 

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Košiciach pre Košický kraj

Vrátna 3

P. O. BOX A-35

040 65 Košice

tel. Nu. 055/729 07 05, 055/622 76 55

fax nr. 055/622 46 95

E-mail: ke@soi.sk

Formular de depunere a propunerilor: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

9. În cazul oricăror reclamații sau sugestii, Cumpărătorul le poate adresa și direct Vânzătorului, în timp ce îi recomandăm Cumpărătorului să folosească adresa de e-mail a vânzătorului pentru a trimite reclamații și sugestii către Vânzător: support@puellaparfumuri.ro. Orice reclamație va fi evaluată și rezolvată în termen de 10 zile lucrătoare, în conformitate cu ordinea juridică a Republicii Slovace. În același timp, informăm consumatorul despre echipamentul său în același mod în care consumatorul a transmis reclamația sau inițiativa vânzătorului.

 

II. Comanda unui produs - încheierea unui contract de cumpărare

 

1. Propunerea de încheiere a unui contract de cumpărare de către cumpărător este comanda de produse realizată printr-un formular electronic de comandă în magazinul online al Vânzătorului. Acceptarea comenzii de produs de către Vânzător, și deci încheierea contractului de cumpărare, are loc pe baza unei confirmări electronice a acceptării comenzii de către vânzător trimisă după primirea comenzii.
2. Contractul de cumpărare se încheie pe perioadă determinată și expiră la îndeplinirea obligațiilor Vânzătorului și Cumpărătorului.
3. Contractul de cumpărare poate fi reziliat și prin acordul părților contractante sau prin retragere din acesta.
4. Înainte de încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul este informat, prin intermediul magazinului online al Vânzătorului, asupra tuturor caracteristicilor produsului.

 

III. Prețul de achiziție și condițiile de plată

 

1. Prețul de achiziție al produselor comandate prin Magazinul Online (denumit în continuare „prețul de achiziție” sau „prețul”) este listat separat pentru fiecare produs și este valabil în momentul în care comanda este creată de către Cumpărător. Prețul declarat este final, inclusiv taxa pe valoarea adăugată în cuantumul conform reglementărilor legale în vigoare (vânzătorul este plătitor de TVA) - cu excepția prețului pentru transportul produsului, care se va percepe separat conform art. VII. și taxele de plată conform art. IV.
2. Moneda de bază este lei.
3. Pretul de achizitie conform prezentului articol va fi perceput pentru cheltuielile de transport al produsului conform art. VII din acești Termeni și Condiții Generale și costurile de plată conform art. IV din acești Termeni și Condiții Generale.

 

IV. Modalitati de plata

 

1. Puteți plăti produsele din Magazinul Online al Vânzătorului în următoarele moduri:

 

a. Plata cu cardul de credit prin gateway-ul de plată din magazinul online al Vânzătorului - nu este taxată.
b. Plata ramburs la preluarea produsului - taxat la 5 lei inclusiv TVA.
c. Plată prin transfer fără numerar sau depunere în contul vânzătorului, pe baza unei facturi emise de Vânzător - nu există nicio taxă.
d. Plata cu cardul de credit - nu se percepe nicio taxa.
e. Plata în numerar la ridicarea personală a produsului de către Cumpărător - nu se percepe.

 

2. Cumpărătorul alege el însuși metoda de plată în cadrul completării comenzii, în timp ce, în același timp, va fi informat despre prețul pentru metoda de plată pe care a ales-o, sau va fi informat despre faptul că modalitatea de plată el a ales nu este taxat separat.

 

V. Livrarea Produselor

 

1. Produsul este expediat de către Vânzător în termen de trei zile lucrătoare de la data încheierii contractului de cumpărare, iar produsul este livrat Cumpărătorului în termen de cinci zile lucrătoare de la data încheierii contractului de cumpărare - toate acestea dacă Cumpărătorul a ales ramburs la livrare ca metodă de plată.
2. În cazul în care Cumpărătorul a ales ca metodă de plată plata prin gateway-ul de plată situat în magazinul online sau plata prin transfer fără numerar sau depunere în contul Vânzătorului sau printr-un card de plată, un astfel de produs este expediat de către Vânzătorul în termen de trei zile lucrătoare de la data creditării prețului de achiziție în contul Vânzătorului și produsul este livrat cumpărătorului în termen de cinci zile lucrătoare de la data creditării prețului de achiziție în contul Vânzătorului.
3. În cazul în care Cumpărătorul a ales plata în numerar, la ridicarea personală a produsului, produsul va fi gata de încasare de către Cumpărător în cel mult trei zile lucrătoare de la data încheierii contractului de cumpărare.
4. Vânzătorul este obligat să livreze Cumpărătorului produsele în cantitatea și calitatea comandate împreună cu documentele fiscale, care se aplică comenzii.
5. Locul de livrare a produsului comandat este adresa indicată de Cumpărător sau sediul vânzătorului în cazul încare cumpărătorul alege să ridice produsul personal. În cazul în care Cumpărătorul nu specifică o anumită adresă pentru livrarea produsului, această adresă este adresa de reședință a Cumpărătorului.
6. Vânzătorul va livra produsul într-una din modalitățile conform Articolului VII din prezentele TGC, în funcție de alegerea Cumpărătorului.
7. Produsul se livrează prin predarea lui Cumpărătorului (sau Cumpărătorului unei persoane autorizate în scris să preia produsul).
8. Vânzătorul poate trimite produsul care este imediat disponibil Cumpărătorului și poate livra partea rămasă a comenzii suplimentar în perioada specificată, cu condiția, totuși, ca Cumpărătorului să nu i se plătească nicio taxă poștală suplimentară, altele decât cele incluse în ordinea.
9. Cumpărătorul este obligat să preia produsul și să ofere cooperarea necesară pentru livrarea produsului.

 

VI. Descărcați produsul

 

1. Riscul de deteriorare a produsului și responsabilitatea pentru deteriorarea produsului trece la Cumpărător la acceptarea acestuia și nu contează dacă Cumpărătorul preia produsul personal sau printr-o persoană autorizată/autorizată.
2. Dreptul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător în momentul preluării produsului.
3. Cumpărătorul are dreptul de a nu accepta produsul livrat dacă produsul livrat este de alt tip sau în următoarele cazuri:

 

a. livrarea unui lucru care încalcă contractul încheiat (lucru diferit sau deteriorat),
b. livrarea articolului în ambalaj deteriorat sau,
c. livrarea mărfurilor fără documente relevante.

 

4. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de achiziție pentru produs în mod corespunzător și la timp.

 

VII. Livrare - modalități de transport a produselor și prețul transportului acestora

 

1. Costurile de transport ale Vânzătorului nu sunt incluse în prețul produsului. Acestea vor fi calculate și notificate Cumpărătorului înainte de încheierea contractului, iar Cumpărătorul se obligă să le achite odată cu prețul de achiziție.
2. Metode de transport și preț pentru transportul produselor comandate în România:

 

a) Pret pentru livrare prin firma de curierat General Logistics Systems Romania SRL - de la 16,90 lei cu TVA la 26 lei cu TVA (pretul specific va fi comunicat Cumparatorului la completarea comenzii (inainte de a fi expediata) in functie de tipul de produs, cantitatea acesteia).
b) Pret pentru livrare prin firma de curierat CARGUS SRL - de la 19,90 lei cu TVA (pretul specific va fi comunicat Cumparatorului la completarea comenzii (inainte de a fi expediata) in functie de tipul de produs, cantitatea acesteia).
c) Preț pentru livrare prin Vânzător ................ – ............ € cu TVA.
d) Pret pentru livrare prin firma de curierat SC FAN Courier Express SRL - de la 19,90 lei cu TVA (pretul specific va fi comunicat Cumparatorului la completarea comenzii (inainte de a fi expediata) in functie de tipul de produs, cantitatea acesteia).
 

 

3. Cumpărătorul alege el însuși metoda de transport, în cadrul completării comenzii, iar în același timp i se va comunica și prețul transportului. Astfel, înainte de trimiterea comenzii și înainte de încheierea contractului de cumpărare, cumpărătorul cunoaște modalitatea de livrare, precum și prețul de livrare, pe care va fi obligat să-l achite.

 

VIII. Retragerea cumpărătorului din contract fără a da un motiv

 

1. Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a indica un motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Consumatorul se poate retrage din contract, al cărui obiect este livrarea bunurilor, chiar înainte de expirarea perioadei de retragere din contract.
2. În cazul în care consumatorul dorește să folosească acest drept, consumatorul este obligat să notifice vânzătorului retragerea din contract cel târziu în ultima zi a perioadei specificate, sau să depună această retragere pentru transport poștal cel târziu în data de ultima zi a perioadei la adresa vânzătorului, care este: PUELLAVone s.r.o., Rovníková 1457/7 , 040 12 Košice – raionul Nad Jazerom. Consumatorul este obligat să trimită produsul înapoi sau să-l predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să preia produsul în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract.
3. Retragerea din contract poate fi aplicată vânzătorului și în formă scrisă sau sub forma unei înregistrări pe un alt suport durabil (de exemplu, e-mail). Retragerea din contract se poate face și folosind Formularul de retragere a contractului, care este disponibil în magazinul online al vânzătorului. Consumatorul este, de asemenea, îndreptățit să se retragă din contract verbal, în special printr-o declarație clar formulată a consumatorului în care își exprimă voința de a se retrage din contract. Recomandăm consumatorului, la retragerea din contract, să precizeze numărul comenzii, data achiziției, tipul de produs de la care se retrage, numele și prenumele, adresa și, în unele cazuri, și numărul contului, la care se retrage toate plățile efectuate vânzătorului din contractul de retragere îi vor fi returnate, dacă acesta decide, că solicită trimiterea plății pentru numărul de cont specificat în produs. În caz contrar, vânzătorul va returna consumatorului plata pentru produs în același mod în care a folosit consumatorul pentru plata sa.
4. Prin retragerea din contract, părțile contractante sunt obligate să își returneze reciproc serviciile prestate. Consumatorul este responsabil doar pentru reducerea valorii produsului, care a survenit ca urmare a unei astfel de manipulări a produsului, care depășește sfera de aplicare a manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea produsului. Consumatorul nu este responsabil pentru reducerea valorii produsului dacă vânzătorul nu a fost informat cu privire la posibilitatea de a se retrage din contract, condițiile, termenul limită și procedura de exercitare a dreptului de retragere. Dacă valoarea produsului a fost redusă ca urmare a manipulării produsului, care depășește domeniul de aplicare al manipulării necesare pentru a determina proprietățile și funcționalitatea produsului (de exemplu, produsul va fi deteriorat), consumatorul este răspunzător vânzătorului pentru prejudiciul rezultat. În special, utilizarea produsului într-o măsură mai mare decât este necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea produsului va fi considerată ca manipulare a produsului dincolo de scopul verificării proprietăților și funcționalității produsului. În special, cheltuielile justificate pentru readucerea produsului la starea anterioară vor fi considerate, de asemenea, drept o reducere a valorii produsului.
5. Puteți folosi formularul de retragere a contractului. Formularul menționat este accesibil gratuit pentru inspecție și descărcare în magazinul online al Vânzătorului.

6. În cazul în care consumatorul se retrage din contract în conformitate cu Legea nr. 102/2014 Coll., el suportă costurile de returnare a produsului către vânzător conform § 10 alin. 3 din Legea nr. 102/2014 Col., iar in cazul in care se retrage din contractul incheiat la distanta, si costurile de returnare a produsului, care prin natura sa nu poate fi returnat prin posta. Acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul a fost de acord să le suporte el însuși.
7. Vânzătorul va returna consumatorului plata efectuată pentru produs, precum și toate plățile primite de la consumator în baza sau în legătură cu contractul de cumpărare, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă, precum și alte costuri și taxe, în termen de 14 zile de la data livrării avizului de retragere din contract. Acest lucru nu se aplică costurilor de returnare a bunurilor, care sunt suportate de către consumator însuși în condițiile specificate la punctul 6 al prezentului articol.
8. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de Vânzător. Costurile suplimentare înseamnă diferența dintre costul de livrare ales de consumator și costul celei mai ieftine metode de livrare comună oferită de Vânzător.
9. Livrările trimise ca ramburs în cazul retragerii din contract nu vor fi acceptate de noi.Recomandăm cumpărătorilor să trimită expedierile prin poștă recomandată.
10. Vânzătorul informează consumatorul că, în conformitate cu § 7 alin. 6 din Legea nr. 102/2014 Coll., consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract dacă:

 

a) obiectul contractului îl constituie vânzarea de bunuri închise într-un ambalaj de protecție, care nu este adecvată pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare,
b) obiectul contractului este vânzarea de bunuri care, prin natura lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,
c) obiectul contractului îl constituie vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui singur consumator,
d) obiectul contractului este vânzarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări sau deteriorări rapide.
 
Documente:
 

 

IX. Rezolvare alternativa a disputei

 

1. În cazul în care Cumpărătorul, care este consumator, nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul și-a tratat reclamația sau consideră că Vânzătorul și-a încălcat drepturile, acesta are dreptul de a contacta Vânzătorul cu o cerere de despăgubire . În cazul în care Vânzătorul răspunde negativ solicitării Cumpărătorului în conformitate cu teza anterioară sau nu răspunde unei astfel de solicitări în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia de către Cumpărător, Cumpărătorul are dreptul de a prezenta o propunere de inițiere a unei cereri. soluționarea alternativă a litigiului în conformitate cu prevederile § 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum și cu privire la modificările anumitor legi. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu Vânzătorul este Inspecția Comerțului Slovacă sau o altă entitate juridică autorizată relevantă înregistrată în lista entităților de soluționare alternativă a litigiilor menținută de Ministerul Economiei al Republicii Slovace (lista este disponibilă la http ://www.mhsr.sk/; cumpărătorul are dreptul de a alege pe care dintre entitățile de soluționare alternativă a litigiilor enumerate să le contacteze Cumpărătorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor disponibilă pe site-ul web http://ec.europa.eu/ să prezinte o propunere de soluționare alternativă a litigiului lor de consum consumatorii/odr/.Toate celelalte informații referitoare la soluționarea alternativă a litigiilor dintre Vânzător și Cumpărător-consumator decurgând din contract ca contract cu consumator sau legate de contract ca contract cu consumator este furnizat pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace www.mhsr.sk și în Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor de consum v și privind modificările aduse anumitor legi.

 

X. Dispoziții finale

 

1. Pe lângă prevederile generale ale Legii nr. 40/1964 Coll. Codul civil cu modificările ulterioare, precum și reglementările speciale, în special Legea nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorilor pentru vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și Legea nr. 250/2007 Col. privind protecţia consumatorului.
2. Pentru relațiile contractuale (precum și alte raporturi juridice care pot rezulta din relația contractuală) cu persoane juridice, sau cu persoane fizice - antreprenori, prevederile Legii nr. 513/1991 Coll. Codul comercial astfel cum a fost modificat.
3. O parte integrantă a acestor Termeni și Condiții Generale este Procedura de Reclamații, care este publicată în Magazinul Online al Vânzătorului.
4. Acești Termeni și Condiții Generale devin valabile și efective la data publicării lor în Magazinul Online al Vânzătorului la 1 martie 2022.
Înapoi la cumpărături