Comandă

Ce produs ați recomanda ca și cadou?

Dacă nu sunteți sigur ce parfum dorește persoana căreia îi veți da cadoul, vă recomandăm să alegeți una dintre diferitele dimensiuni de seturi de cadou disponibile din secțiunea de pachete cadou a magazinului nostru online.

Oferiți vouchere cadou?

În prezent, nu oferim vouchere cadou. Pentru promoții și reduceri vă recomandăm să urmăriți rețelele noastre sociale - Facebook și Instagram.

Cum se aplică un cod de reducere?

Pentru a aplica codul de reducere, trebuie să nu uitați să îl introduceți în coșul de cumpărături din magazinul online, în primul punct "Coș de cumpărături", în câmpul cu numele: Inserare cupon de reducere.

Cum pot comanda produsele Puella?

Puteți comanda produsele noastre pe www.puellaparfumuri.ro, unde puteți alege metoda de livrare, plata și diferite variante ale produselor noastre.

Pentru fiecare produs oferim informații actualizate, cum ar fi: prețul, descrierea detaliată a parfumului, compoziția, metoda de dozare și alte informații utile.

Pot comanda din străinătate?

Livrăm numai în UE. Navigăm în funcție de țara din care provine clientul. Dacă nu avem un magazin online direct pentru țara respectivă, trimitem în UE prin www.PUELLAscents.com.

Ce se întâmplă după finalizarea comenzii?

Primul lucru pe care îl facem este să verificăm acuratețea datelor și a conținutului din comandă.

Apoi, comanda dvs. este asamblată în depozit, ambalată și pregătită pentru expediere.

După ce pachetul este trimis spre expediere, clientul este întotdeauna informat prin e-mail cu un număr de urmărire unde poate urmări pachetul și data livrării.

Ce se întâmplă dacă produsul pe care doream să îl cumpăr are stocul epuizat?

În cazul în care unul dintre produsele noastre nu se află în stoc, încercăm întotdeauna să ne informăm clienții despre disponibilitatea acestuia prin e-mail sau prin intermediul site-ului nostru și al rețelelor sociale.

În acest fel, dorim să ne asigurăm că aveți cele mai rapide informații posibile despre disponibilitatea produselor care vă interesează.

Prin urmare, vă recomandăm să urmăriți în mod activ cel puțin una dintre aceste opțiuni de comunicare pentru a vă asigura că sunteți întotdeauna informați în timp util.

Pot anula comanda?

Da, vă putem anula comanda, chiar și după ce a fost expediată. Vă vom rambursa banii înapoi numai după ce vom primi confirmarea din partea transportatorului că pachetul se întoarce la noi.

8 articole în total
Înapoi la cumpărături