Ce trebuie să fac dacă pachetul meu nu a fost livrat?

Pasul 1: Verificați starea coletului dvs.

În primul rând, vă recomandăm să verificați starea coletului dvs. utilizând AWB-ul pe care l-ați primit atunci când ați primit e-mailul de expediere. Puteți verifica starea comenzii pe site-ul web al companiei de transport.

 

Pasul 2: Contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți

Dacă expedierea dvs. nu pare să fie pe drum, contactați asistența noastră pentru clienți:

  • Prin e-mail: Trimiteți-ne un e-mail la support@puellaparfumuri.ro cu numărul de comandă și numărul de urmărire.

 

Echipa noastră de asistență pentru clienți va verifica starea expedierii dvs. și va organiza re-livrarea coletului sau vă va oferi o compensație financiară.


Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență suplimentară, vă rugăm să ne contactați. Suntem aici pentru a vă ajuta!

Înapoi la cumpărături
//Zaoblenie bannerov