Livrare

Care este durata de livrare?

Dacă plasați o comandă într-o zi lucrătoare înainte de ora 14:00 pentru produse aflate în stoc, vom ambala și vom expedia comanda în aceeași zi. Pachetul va ajunge la dvs. în 1-3 zile lucrătoare.

Cu toate acestea, trebuie subliniat faptul că acest timp poate fi afectat de anumiți factori.

De exemplu, orice comandă procesată în timpul unui weekend sau al unei sărbători necesită mai mult timp, ceea ce poate crește suplimentar timpul de livrare a coletului dvs.

Tot timpul încercăm să minimalizăm orice impact asupra termenelor de livrare.

Metodele de livrare?

Livrăm comenzile dvs. prin Packeta și DPD.

Pentru mai multe informații și prețuri de expediere, vă rugăm să faceți clic aici - www.PUELLAparfumuri.ro/metode-de-expediere-si-plata

De la ce sumă este gratuit transportul?

Livrarea gratuită este pentru comenzi mai mari de 435 Lei.

Mai multe informații și prețuri de livrare pot fi găsite aici - www.PUELLAparfumuri.ro/metode-de-expediere-si-plata

Cum îmi pot urmări comanda?

Odată ce comanda dvs. este expediată, vă vom trimite un e-mail cu un număr de urmărire și un link către operatorul de transport unde puteți urmări starea comenzii dvs. în tranzit.

Care este prețul livrării?

Prețul livrării depinde de metoda de transport și de plată. De la o anumită valoare a comenzii este chiar gratuit.

Mai multe informații și prețuri pot fi găsite aici - www.PUELLAparfumuri.ro/metode-de-expediere-si-plata

Ce trebuie să fac dacă primesc un pachet deteriorat?

În cazul unui pachet deteriorat, vă recomandăm să nu ridicați pachetul de la curier. Vă vom contacta ulterior pentru a rezolva situația. Acest lucru nu este valabil pentru comenzile cu plata ramburs.

Ce trebuie să fac dacă primesc produse deteriorate?

Pentru produsele deteriorate, avem nevoie de o fotografie a întregii sticle din lateral, care să arate cât de mult s-a scurs sau înălțimea nivelului (pe verticală).

După verificarea filmării camerei de supraveghere privind lipsa produsului diin pachet, clientului i se va trimite produsul lipsă sau o compensație financiară în funcție de daunele suferite.

Ce ar trebui să fac dacă pachetul meu nu a fost livrat?

Contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți, care va verifica statusul expedierii dvs. și apoi va aranja cu dvs. o livrare nouă sau o rambursare a sumei achitate.

Cât timp este depozitat pachetul la punctul de distribuire / easybox?

De obicei, pachetul așteaptă între două și trei zile la destinație, dar aceasta este doar o indicație, iar timpul se poate schimba din cauza anumitor circumstanțe.

Veți primi informații despre expedierea dvs. prin e-mail sau prin intermediul unei aplicații direct de la compania de transport.

Dacă aveți nevoie să prelungiți acest timp, vă rugăm să contactați compania de transport sau să folosiți aplicația.

9 articole în total
Înapoi la cumpărături